Selasa, September 15





Bila aku pejam dan celik mata aku ni tanpa menghitung ntah berapa kali...rasa sekejap sgt masa berlalu...tahun rasanya cepat sangat Ramadhan nak meninggalkan kita semua...satu pertanyaan..masih berkesempatan ke kita merasai kehadirannya pada tahun 2010 nanti...? Ntah kenapa jiwa aku rasa berat sgt nak tinggalkan bulan ramadhan tahun ini..lain dari kebiasaan..kalu boleh ditamabah dalam 15 hari lagi ke tentu seronok rasanya....
Tapi itu dah jadi lumrah dunia...setiap yang datang pasti akan meninggalkan kita...setiap pertemuan pasti akan diakhiri dengan perpisahan...cam bercinta le plak...

Di kesempatan ini secara online aku ingin merakamkan sekalung penghargaan kepada sahabat-sahabat pengunjung blog aku yang tidak pernah jemu-jemu memberi sokongan yang padu pada aku selama ini...terutamanya Ida, Riza, Kemboja, Pungguk, Ainul Mardhiah, qalesya, liza dan Ali moga kedatangan Syawal ini membawa 1 000 000 rahmat kepada kita semua...Selamat hari Raya..sahabat2 sekelian..Kalian sentiasa di Hatiku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan