Jumaat, April 17

Kursus Autocad

Puyoo hari ini dan semalam..aku menghadiri kursus Autocad..Program ini first time aku gi....memang kelam kabut pada sesi awalnya...program ini memang menyeronokkan tapi betul2 kene fokus..jangkamasa kursus plak singkat sangat...tak banyak yang dapat dibuat..Apa2 pun tahniah dan berbanyak terima kasih pada En Mohd Ali b. Jemali, Pensyarah IPTI yang tetap sabar melayan kerenah pelajar2 dewasa..Kami belajo cara2 nak gunakan perisian asas autocad mcm nak guna.. limits, grid,snap, zoom, lukis 2D, plan rumah, bungkah, reka bentuk sesuatu alat...oklah juga...bolehle juga...aku kire nasib baik gak dapat member seebelah yang boleh kata cekap gak pasal komputer ni..so aku banyak blajo ngan dia..faruzi ngan mulyady ...patutnya program ni lama sikit jangkamasanya..kalu nak mantap lagi..seminggu ke buat kat hotel lagi kondusif..baru ler ilmu dapat meresap lebih mudah...apa2pun aku puas hati gak dengan pencapaian aku pada 2 ari ni.. Rasa mcm masa terlalu cepat berlalu...





1 ulasan:

  1. autocad memang ambik masa lama, 2 hari memang tak cukup. jemput singgah : Blog Pelukis Pelan

    BalasPadam