Selasa, April 14

ARE YOU READY TO START THE DAY?

Masa aku menulis ni..jam aku menunjukkan pukul 12.20 pagi. Dah hari selasa 14 April 2009. Mata belum mengantuk lagi..so aku ambil kesempatan ni untuk menulis sesuatu untuk dikongsikan bersama...Esok ada macam2 kerja nak buat...tapi apa yang paling penting perlu dibuat..ekk....itu le sebab orang cerdik pandai kata..perancangan yang teliti akan membuat hari2 yang kita lalui lebih tersusun dan sistematik kalau disusun dan dari rancang dengan teliti..tapi biasanya orang2 kita ni selalunya kata..termasuk le aku sendiri..esok..esok punya cerita..pastu kelam kabut..kerana tak tau mana nak urus dulu..ikut keutamaan..So aku sendiri AZAM agar esok aku akan lebih cerah dan lebih indah..lebih damai berbanding dengan semalam walaupun semalam tak le buruk sangat...semuanya ok jer..tapi apa yang pasti aku nak hari esok lebih baik dari semalam...korang semua camne..dah buat ke perancangan untuk esok yang lebih cerah? Dah sedia untuk menyambut hari esok? persiapan kena rapi baru ler Best..Hebat...Bersemangat..datang keje ngan senyuman yang paling manis..senyuman no 2...macam kita sebut nombor dua dengan hapi sekali..kalu tak caya cube sebut nombor d ..u..a mesti senyum ..betul tak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan