Rabu, Disember 30

KALIAN SUMBER KEKUATANKU




ya allah hanya engkau yang maha mengetahui dan mengenali siapa diri ini,dan apa yang terpendam di dalam kamar hati ku..

salam pertemuan buat para pembaca yang aku sangat hargai...
para pembaca yang kukasihi,,

beberapa minit yang lalu aku terfikir tentang satu perkara yang membuatkan hati aku resah dan tertanya-tanya....adakah diri ini ddi tempat aku bekerja memberi hak yang sepatutnya kepada sahabat-sahabat di sekelilingku.??.adakah kehadiran ku menyenangkan dan menceriakan hari mereka?.dan adakah aku terlalu memilih kasih dalam persahabatan, kerjaya, dalam membuat keputusan2 penting dalam idup aku selama ini??...sejak beberapa hari ini, aku diselubungi oleh persoalan-persoalan sedemikian yang membuatkan aku terfikir dan termenung seketika untuk menilai dan memuhasabah diri ini...

post ini kutujukan khas buat insan bergelar -INSAN2 RAPAT SEKELILINGKU & SAHABAT ...aku harap insan itu membaca coretan saya buat kali ini..KALIAN SEMUA ingin kujelaskan dan ingin kuluahkan pada kalian,sebenarnya diri ini amat menghargai dan menyayangi kalian semua. cuma sukar untuk ku zahirkan secara langsung dan untukku lafazkan buat kalian..mungkin secara mata kasar aku melayan dirimu seperti biasa seolah-olah tidak ada apa-apa..tapi dengarlah duhai kalian kesayangan aku semua, jauh di dasar hatiku..hatiku berkata-kata bahawa kalian adalah insan yang sangat bermakna..

usahlah kalian khuatir tentang hati ini terhadapmu,sesungguhnya aku menyayangi semua insan disekelilingku, tidak kiralah ia is3,insan yang sangat kusayangi,teman,sahabat.kawan mahupun lawan...kasih ku tetap mengalir dalam ikatan ukhwah...i wanna 2 say "you are so precious"...usah kalian ragui tentang kasihkku pada kalian semua..mungkin hanya dengan cara coretan ini dapatku zahirkan segalanya..

adanya diriku,sebagai penatang dalam idup kalian pemberi ingtan,bkn untuk melalaikn,adanya diriku sbg teman penghambur semangat jihad,bkn penggoyah iman,namun andai kalian merasa kedatanganku ibarat embun,muncul di kala dinihari,hilang kala terbitnya matahari,maka ingatlah aku masih di sini...sentiasa berdoa agar terpelihara sepanjang hari.walau rembulan jauh mnyepi..ingatlah perjalanan kita tersangat jauh..moga ukhwah kite kekal hingga ke syurga....aminnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan