Khamis, Jun 24

HEPI BIRTHDAY ISTERIKU






24 Jun 2010(Khamis) adalah hari lahir isteriku Aida bt Samat....dah 11 thn lebih aku hidup bersamanya....11 thn juga dia menjadi suri dlaam idupku...menjadi rakan kongsi dalam segala hal...kehadirannya dalam idupku satu rahmat dan anugerah yg terindah yang aku ada.....anugerah dari ilahi...Hasil perkongsiaan itu kami dikurniakan 4 org puteri yang comel, cerdik dan mendamaikan jiwa...

Mungkin sejak akhir2 ini dia.....semakin merasa jauh ati dengan apa yg telah aku lakukan terhadapnya...mungkin dia merasakan kasih sayangku terhadapnya semakin berkurangan.....tapi itu semua cuma persepsi yg berlegar2 dalam mindanya yang sering dihasut oleh pemikiran2 yang negetif...secara langsung di on9 internet ni saya ingin bagitau is3 aku..bahawa aku tetap cintakan dia, sayangkan dia n dia tetap is3 aku selagi nyawaku di badan....mungkin kenyataan ini sekain diragui...dalam atiku hanya aku ngan Allah je yang tau kebenarannya....aku sneitasa berdoa dan sentiasa berusaha agar kau AIda bt Samat milikku sepanjang hayatku...aku xpernah menyesal atau meragui keputusan aku menjadi suamimu dulu, kini n selamanya....selamat hari lahir utkmu sekali lagi....moga kau bahagia menjadi is3ku, ibu kepada puteri2ku n xmenyesali sekali pun apa2 je yang pernah kita lalui bersama n akan kita hadapi bersama dulu, kini n selagi hayat di kandung badan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan