Selasa, Januari 5

syok sendiri je...SEKADAR LUAHAN HATI.....BETUL KE NI...?



suatu ketika dulu aku pernah menulis entry ttg 'coretan rindu', sebuah puisi yang indah dn penuh makna.

Kumiliki sepenggal cinta yang belum jadi nyata...
Dan sebuah rindu yang hanya mungkin aku sendiri yang mengerti...
Kerana dirimu tak mungkin ku miliki...
Seakan penantian yang tak berujung...

Ku tempuh jalan hidupku
Sambil berjanji dalam hati untuk selalu menyayangimu
Meski bayangmu selalu hadir dalam angan dan mimpiku
Kucuba untuk mengerti bahawa rasa ini adalah rasa yang tak bertepi

Dan kini...
Bila kau baca coretan ini
Jujur aku sangat merindukanmu
Walau tak pantas untukku berharap tentangmu

Kerana kau bukan milikku
Kendati berat rasa rindu yang ada...
Tapi ini adalah realiti...
Dan aku hanya mampu berucap...

Aku mencintaimu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan